De Vrienden gaan live met de website èn de veiling!

Vandaag is het zover: de nieuwe, prachtige website van stichting ‘Vrienden van de Urbanuskerk’ is live gegaan én vandaag is het startschot gegeven voor de veiling! Vorig jaar uit nood geboren vanwege de toen geldende maatregelen rondom het virus werd dit uiteindelijk een mega-groot succes. En wat was het leuk he… De kavels waren uniek doordat de aanbieders iets van hun eigen talent inbrachten. Als parochieteam plukten we de zoete vruchten van het geweldige resultaat: mede hierdoor kon het onderhoud aan de glas in lood ramen van het priesterkoor een aanvang vinden. Daar zijn we de (onafhankelijke) stichting en natuurlijk u die de stichting een warm hard toedraagt zéér dankbaar voor.

En dit jaar vraagt, nee schreeuwt om een herhaling. Niet helemaal hetzelfde, er zitten naast de zeer succesvolle, ook weer andere, unieke kavels bij, maar de achterliggende gedachte blijft: schitteren met een eigen talent welke ingezet wordt voor instandhouding van het unieke Rijksmonument, onze St.Urbanuskerk, centraal punt in en aangezicht van het dorp Nes aan de Amstel. Dus pak uw computer of tablet of telefoon, ga naar de site van de Vrienden www.vriendenurbanuskerknes.nl zoek de pareltjes uit de in totaal 48 kavels en doe een bieding.

Mochten meer mensen bieden op de kavel waarvan u toch echt vindt dat deze voor u is bestemd, verhoog uw bod en hou deze in de gaten… Geniet van het aanbod, succes met uw biedingen en we hopen dat u uw slag kunt slaan. Heel veel plezier!!!